من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

کوتاه ترین کلمه دنيا

شیرین ترین کلمه دنیا LOVE

عزیزترین شخص دنیا YOU !

.

.

.

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . . .

.

.

.

اگر یار مرا دیدى به خلوت / بگو اى بى وفاى بى مروت

غمم دادى و غمخوارم نکردى / سر و کارت به فرداى قیامت . . .

.

.

.

عصاره تمام مهربانى ها را میگیرم وازان فرشته ای میسازم همچون

خودت

.

.

.

تو سراپا ادعایی عزیزم

انکار نکن!

عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !

.

.

.

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم . . .

.

.

.

نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش

پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .

.

.

.

عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم

ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !

 

.

.

.

راضی ام حراج هر هفته ی بازار دلت من باشم  . . .

.

.

.

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست . . .

.

.

.

تو هم  این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم؟!

.

.

.

رود اشکم که به دریاچه ی غم می ریزد

خوابم از حالت چشم تو به هم می ریزد . . .

.

.

.

این ناز که می کنی خریدن دارد

این دل به هوای تو تپیدن دارد

این قصه شبیه بهترین خاطره ها

هر روز برای من شنیدن دارد . . .

.

.

.

بر خال لبت طواف کردم ای دوست

بر جرم خود اعتراف کردم ای دوست

مردم همه در مسجد شهرند وَ من

در چشم تو اعتکاف کردم ای دوست . . .

.

.

.

و زخم هایم

کاش هرگز خوب نشوند

تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده

.

.

.

دلم از درد بی دردی گرفته
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از اینهمه غوغا گرفته .

.

.

.

آن مه که هِلال را به تارک بزند
گه گاه برای من پیامک بزند
یک ذرّه شبیه ماه من خواهد شد
خورشید اگر به چهره عینک بزند!

دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی: تو ، دردی یا درمان ؟

.

.

.

لباسی را که از تنت در میاری و بی توجه پرتش می کنی

من آرزوی بوییدنش را دارم . . .

.

.

.

آدم‌ها تنها که نـباشند، می‌روند ، تنها که مـی‌شوند ، برمی‌گردند . . .

.

.

.

ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر

در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر

خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر . . .

.

.

.

دوستت دارم ها رو بگین

قبل از اینکه

به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .

.

.

.

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ،

من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان

چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند . . .

.

.

.

تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد ! ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای !

.

.

.

یه تریلی بخرم تو شاگردم میشی!؟

 فقط بخواب . منم به عشقت پشت تریلیم می نویسم

بوق نزن سالار خوابه

.

.

.

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است . . .

.

.

.

بایست و تماشا کن!

کسی را که برای ماندنت دست به دعا برداشته بود

امروز برای رفتنت نذر کرده است . . .

.

.

.

دقت کردین رو کیبردها ((I)) و ((U)) کنار هم هستند؟ به سلامتی سازنده !

.

.

.

لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر میکنند

محکمند

خوش به حالشان که لنگه همند . . .

(حسین پناهی)

.

.

.

گفته بودی گنج در ویرانه هاست ، راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست . . .

.

.

.

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است ، آرزو دارم در آن نزدیکی ها باشی . . .

.

.

.

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد

چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد . . .

.

.

.

ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !

اگر آداب ِ ماندن نمیدانید

لااقل

درست ترکشان کنید

تا تَرَک برندارند . . .

.

.

.

درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تــــو را

تـــــو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یـــــــادت تا ابـــــــد با هم هستیم . . .

.

.

.

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم ، تو مال من و من در قلب تو هستم . . .

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه,پیامک جدید, توسط محمدصیرفی